Prekių Grąžinimas

Dėl higienos ir saugumo priežasčių tinkamos kokybės maisto produktai nėra grąžinami. Tačiau, jei gavote pažeistą ar netinkamą produktą, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@graikijosskonis.lt po prekės pristatymo, ir mes greitai pasirūpinsime jos pakeitimu.

Tinkamos kokybės prekės (išskyrus maisto produktus) gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo gavimo dienos, jei jos yra nepažeistos, nenaudotos, neatidarytos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir tokios pat komplektacijos, kokios buvo gautos. Dėl grąžinimo kreipkitės el. paštu, telefonu arba per WhatsApp, kaip nurodyta kontaktų skiltyje.

Prekių Grąžinimo Taisyklės

10.1. Maisto produktų grąžinimas: Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228^10 straipsnio 2 dalimi, kokybiški maisto produktai ir kitos prekės, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių netinkamos grąžinimui, nėra grąžinamos.

10.2. Kokybiškų prekių (išskyrus maisto produktus) grąžinimas: Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties nenurodydamas priežasties, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228^10 straipsnio 1 dalies nuostatomis.

10.3. Kontaktavimas dėl grąžinimo: Jei gavote pažeistą ar netinkamą prekę arba norite grąžinti kokybišką prekę (išskyrus maisto produktą), susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@graikijosskonis.lt arba telefonu, nurodytu mūsų kontaktų skiltyje, iškart po prekės pristatymo arba kuo greičiau gavus prekę.

10.4. Grąžinimo sąlygos:

10.4.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje (išskyrus nekokybiškas prekes).

10.4.2. Prekė neturi būti sugadinta ar naudota; turi būti išsaugota jos prekinė išvaizda (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.).

10.4.3. Prekė turi būti pilnos komplektacijos.

10.4.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei nesilaikoma šių grąžinimo sąlygų.

10.5. Pristatymo išlaidų grąžinimas: Grąžinant kokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui prekės kainą ir pirmines pristatymo išlaidas, jei tokios buvo patirtos. Jei Pirkėjas pasirinko brangesnį pristatymo būdą, grąžinama tik mažiausia siūloma pristatymo kaina.

10.6. Grąžinimo išlaidų padengimas: Pirkėjas padengia prekių grąžinimo išlaidas, nebent grąžinama prekė yra nekokybiška ar neatitinkanti užsakymo sąlygų.

10.7. Grąžinimo tvarka ir kurjerio paslaugos: Grąžinimo atveju Pardavėjas inicijuos kurjerio paslaugą, kad prekes paimtų tiesiogiai iš Pirkėjo nurodyto adreso. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinama siunta būtų tinkamai supakuota ir atitiktų grąžinimo sąlygas. Pardavėjas pateiks Pirkėjui informaciją apie prekių atsiėmimo laiką ir kitą su grąžinimu susijusią informaciją.

10.8. Pinigų grąžinimas: Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai, įskaitant pirmines pristatymo išlaidas (jei taikoma), grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

10.9. Grąžinimo būdas: Pinigai grąžinami ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas mokėjimas (pvz., kortelėmis per Stripe ar bankiniu pavedimu per Klix by Citadele mokėjimo sistemas).

Pirkinių krepšelis
Į viršų