Prekių Pirkimo-Pardavimo Taisyklės
1. Pagrindinės sąvokos ir bendrosios nuostatos
1.1. Bendrovė (toliau – Pardavėjas) – MB Graikijos skonis, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta ir veikianti mažoji bendrija, kurios juridinio asmens kodas 307011689, buveinės adresas Kretingos r. sav., Kretingos sen., Vydmantai, Kretingos g. 7, LT-97223.
1.2. Klientas (toliau – Pirkėjas) – fizinis arba juridinis asmuo, kuris naudojasi Bendrovės teikiamomis paslaugomis ir (ar) įsigyja prekes Bendrovės elektroninėje parduotuvėje arba per kitus Bendrovės pardavimo kanalus. Pirkėju taip pat laikomi ir tinklapio lankytojai, kurių asmens duomenys gali būti renkami pagal galiojančius asmens duomenų apsaugos reikalavimus.
1.3. Elektroninė parduotuvė – Bendrovės elektroninė parduotuvė adresu www.graikijosskonis.lt.
1.4. Prekės – visos Bendrovės parduodamos prekės, kurias galima įsigyti elektroninėje parduotuvėje.
1.5. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas prašymas įsigyti Prekes pagal elektroninės parduotuvės taisykles ir sąlygas.
1.6. Sutartis – tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarytas susitarimas dėl prekių pirkimo-pardavimo, kuriam taikomos šios Taisyklės bei Lietuvos Respublikos teisės aktai.
1.7. Privatumo politika – dokumentas, nustatantis Bendrovės tvarkomų asmens duomenų rinkimo, naudojimo ir saugojimo tvarką bei sąlygas, su kuriuo Pirkėjas turi susipažinti prieš pateikdamas užsakymą.
1.8. Taisyklės – šios elektroninės parduotuvės taisyklės yra Pirkėjui ir Pardavėjui juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.9. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis Taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Pardavėjas pasilieka teisę laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą susidarius svarbioms aplinkybėms, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurių veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis Taisyklėmis.
4.3. Jei dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę; jei Pirkėjas atsisako, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, apie tai pranešdamas Pardavėjui raštu.
5.3. Pirkėjo teise pasinaudoti 5.2 punkte nurodyta atsisakymo teise galima tik tuo atveju, jei prekė nėra sugadinta ar iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ir ji nebuvo naudojama.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti pagal Taisyklėse nustatytą tvarką.
6.2. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu be pagrindinių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjo prašymu Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3. Pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu ar kitu pristatymo asmeniu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
6.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su Taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių kainos
7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais ir apima PVM. Priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo metodo, bendros kainos gali būti priskaičiuotas papildomas pristatymo mokestis.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka norimas prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį, ir suveda asmens duomenis, būtinus užsakymui įvykdyti: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį bei kitą pristatymui svarbią informaciją. Pirkėjas patvirtina užsakymą pažymėdamas sutikimą su Taisyklėmis.
8.2. Atsiskaitymas galimas:
8.2.1. Mokėjimo kortelėmis (Visa, MasterCard) ir per Apple Pay ir Google Pay per Stripe mokėjimo platformą.
8.2.2. Bankiniu pervedimu per Klix by Citadele, leidžiančią atsiskaityti naudojant bankų internetinę bankininkystę: Citadele, Swedbank, SEB, Luminor, Revolut, Šiaulių bankas (Lietuvoje, latvijoje ir Estijoje).
8.3. Po apmokėjimo Pirkėjui išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas el. paštu, kuris patvirtina pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą.
9. Prekių pristatymas
9.1. Užsakant prekes Pirkėjas privalo pateikti tikslų pristatymo adresą arba pasirinkti tinkamą paštomatą, jei pristatymas vykdomas per paštomatų tinklus.
9.2. Prekes privalo priimti pats Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo.
9.3. Pardavėjas pristato prekes laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Pristatymas Lietuvoje paprastai užtrunka 1-2 darbo dienas, o į paštomatus pristatoma ir šeštadieniais. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus, susijusius su kurjerio įsipareigojimais ar nenuspėjamomis aplinkybėmis.
9.4. Pardavėjas siūlo pristatymo galimybes tiesiai į Pirkėjo nurodytą adresą arba į pasirinktus paštomatus: DPD, LP Express ir Omniva. Tarptautiniai užsakymai taip pat gali būti pristatomi į Latviją ir Estiją tiek į nurodytą adresą, tiek į paštomatus.
9.5. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako, jei prekių spalvos, forma ar kiti parametrai neatitinka realių savybių dėl naudojamo ekrano nustatymų.
9.6. Pristatymo įkainiai: Informacija apie pristatymo įkainius pateikiama Prekių pristatymo puslapyje.
10. Prekių grąžinimas
10.1. Maisto produktų grąžinimas: Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228^10 straipsnio 2 dalimi, kokybiški maisto produktai ir kitos prekės, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių netinkamos grąžinimui, nėra grąžinamos.
10.2. Kokybiškų prekių (išskyrus maisto produktus) grąžinimas: Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties nenurodydamas priežasties, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228^10 straipsnio 1 dalies nuostatomis.
10.3. Kontaktavimas dėl grąžinimo: Jei gavote pažeistą ar netinkamą prekę arba norite grąžinti kokybišką prekę (išskyrus maisto produktą), susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@graikijosskonis.lt arba telefonu, nurodytu mūsų kontaktų skiltyje, iškart po prekės pristatymo arba kuo greičiau gavus prekę.
10.4. Grąžinimo sąlygos:
10.4.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje (išskyrus nekokybiškas prekes).
10.4.2. Prekė neturi būti sugadinta ar naudota; turi būti išsaugota jos prekinė išvaizda (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.).
10.4.3. Prekė turi būti pilnos komplektacijos.
10.4.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei nesilaikoma šių grąžinimo sąlygų.
10.5. Pristatymo išlaidų grąžinimas: Grąžinant kokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui prekės kainą ir pirmines pristatymo išlaidas, jei tokios buvo patirtos. Jei Pirkėjas pasirinko brangesnį pristatymo būdą, grąžinama tik mažiausia siūloma pristatymo kaina.
10.6. Grąžinimo išlaidų padengimas: Pirkėjas padengia prekių grąžinimo išlaidas, nebent grąžinama prekė yra nekokybiška ar neatitinkanti užsakymo sąlygų.
10.7. Grąžinimo tvarka ir kurjerio paslaugos: Grąžinimo atveju Pardavėjas inicijuos kurjerio paslaugą, kad prekes paimtų tiesiogiai iš Pirkėjo nurodyto adreso. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinama siunta būtų tinkamai supakuota ir atitiktų grąžinimo sąlygas. Pardavėjas pateiks Pirkėjui informaciją apie prekių atsiėmimo laiką ir kitą su grąžinimu susijusią informaciją.
10.8. Pinigų grąžinimas: Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai, įskaitant pirmines pristatymo išlaidas (jei taikoma), grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
10.9. Grąžinimo būdas: Pinigai grąžinami ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas mokėjimas (pvz., kortelėmis per Stripe ar bankiniu pavedimu per Klix by Citadele mokėjimo sistemas).
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
11.2. Taisyklėms taikomi ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
11.3. Visi nesutarimai dėl Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės nustatyta tvarka.
11.4. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už Taisyklių vykdymą, jei tai tampa neįmanoma dėl nenuspėjamų aplinkybių (Force majeure).
11.5. Prieš patvirtindamas užsakymą Pirkėjas privalo pažymėti, kad sutinka su Taisyklėmis ir Privatumo politika.